Klacht La Souris: slechte kwaliteit

boze oma

scooter gekocht voor mijn kleinzoon, vorig jaar augustus. afspraak dat hij eind augustus geleverd zou worden, want hij had hem nodig voor school. ik dacht zal eens bellen wanneer die nu eens kom. kreeg tot mijn grote schrik te horen dat werd een maand later. het kon eerder, maar dan werd het een andere kleur. mijn kleinzoon ging hiermee akkoord. de scooter werd geleverd vol met schade. afspraken gemaakt en deze werd steeds niet nagekomen. steeds vrij genomen. dit kost gelukkig niets. wie je ook aan de lijn krijg, ze hebben de smoesje gelijk klaar. ik had ook onderhoudbeurten erbij gekocht, dat zij vanwege corona ook aan huis kwamen. dit was ook niet waar. staat op de bon, onderhoud in de winkel. de eerste beurt ging goed en voor de 2de moest ik 60 euro betalen. de problemen aan de scooter die mijn kleinzoon doorgaf zijn nog steeds aanwezig. een week heeft de scooter het gedaan. (zadel wat niet open gaat, steeds langzamer rijden, inhouden, niet kunnen starten, etc) als ik dit van tevoeren had geweten had ik daar geen scooter gekocht.

dat er nu eens een scooter voor de deur staat, die niet steeds kapot gaat. dat er service geleverd word zonder daarvoor extra te betalen.

La Souris
    Beste H.H. Verweij,

Wij vinden het spijtig om te horen dat u deze ervaringen heeft.
    Echter hebben wij begrepen dat er op 3 februari a.s. een afspraak gepland staat met een monteur van ons.
    Wij zullen de gebreken voor u verhelpen, dit zodat u op en top kunt gaan genieten van de scooter.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak, maar toch willen wij u bedanken voor uw geduld.

La Souris Scooters.
    boze oma
    We gaan het zien 3 februari. Ben al een half jaar bezig om die nieuwe scooter in orde te krijgen. Jullie beloven veel,maar komen niets na. Al tich keer is de scooter gemaakt maar nog steeds niet in orde
    La Souris
    Geachte H.H Verweij,

Het is doorgegeven aan onze monteur die bij u aan huis komt dat u al een aantal problemen met de scooter heeft ervaren en dat hij de scooter van top tot teen nakijkt om alles in orde te maken.

Wij willen uiteraard dat de klanten tevreden zijn met ons en dat onze klanten kunnen genieten van hun aankoop. Onze oprechte excuses en wij zullen u zien op donderdag 3 februari.

La Souris Scooters.

Ook een klacht indienen over La Souris?