Klacht La Souris: te veel betalen voor slechte reparatie en service kennen ze niet bij dit bedrijf

les12

scooter gekocht bij la souris hij staat vaker stil dan dat die rijd heb hem nu 6 maanden en wederom is hij weer kapot dus wij hebben gebeld om hem aan huis te laten maken 3 weken later op een woensdag zouden ze langs komen om hem aan huis te laten maken en ze wisten wat ze er aan moesten maken dat is van te voren besproken, 1 dag voor dat ze komen bellen ze op dat hij ineens niet aan huis gemaakt kan worden omdat ze geen banden machine in de auto hebben staan, dan vraag ik me af waarom bellen jullie 1 dag van tevoren en niet aan het begin van de 3 weken, wij hebben bij een normaal bedrijf laten kijken wat er mis is met de scooter dit zou alleen de carburateur zijn, uiteindelijk nemen ze de scooter toch mee en 4 weken later komen ze er mee dat het 400 euro gaat kosten dit is echt belachelijk voor een scooter van 6 maanden oud. daarbij komt nog dat we ook de bezorgkosten nog moesten betalen ter wel ze hadden gezegd dat hij aan huis kon worden gemaakt nu word hij over 2 weken pas weer terug gebracht.
deze scooter reparatie heeft nu 9 weken geduurd en meer als 400 euro gekost
eerdere reparaties werden slecht uitgevoerd het simpelste als een lampje vervangen werd zelf vergeten ter wel je er wel voor betaald
het zijn gewoon oplichters een vriend van mij heeft de zelfde scooter ook gehad en ook daar klopte er niks van het duurde lang, er werd te veel geld gevraagd
kortom, een scooter van 6 maanden die 899 euro heeft gekost
en reparaties die uitkomen op het aankoopbedrag is echt absurd
klant is koning staat zeker niet bij hun in het woordenboek
en het ook altijd de schuld in de klant zijn schoenen schuiven

ik hoop dat deze zaak is een keer goed onder de loep genomen word.
er zijn zoveel klachten over deze scooters en het is altijd de schuld van de klant en zelf rond rijden in dure auto's en je klanten maar laten wachten
snap niet dat in het 2016 zo'n bedrijf nog kan bestaan

La Souris
    Beste heer Greve,

Vervelend om te zien dat je ontevreden bent met onze service. Dit vinden wij erg jammer aangezien wij wel degelijk ons best hebben gedaan om u tevreden te stellen. Dat het wat langer heeft geduurd dan dat u van ons gewend bent komt omdat de betaling die u moest via derden zou worden verricht. Wij streven er normaal altijd naar binnen een week een scooter op te halen en terug te brengen. Een kleine opsomming van uw reparatie/onderhoud aan de scooter:

Transportkosten €60,-
    2x 4 Michelin seizoensbanden incl. omleggen €140,-
    10.000km onderhoudsbeurt €119,-
    Bockstandaard incl. montage €52,-
    Het totaalbedrag komt uit op: €371,-

Zoals u ziet is er slechts onderhoud en reparatie aan de scooter verricht. Daarnaast wil ik erbij vermelden dat de scooter veel schade had en er achterstallig onderhoud aan was. Echter hebben wij de normale reguliere kosten in rekening gebracht en is het niet raar dat wij €60,- transportkosten in rekening brengen.
    Daarbij is de scooter van maart 2016 en is er bij ons niet bekend dat er aan de volgens aangegeven kilometerstanden (500, 1500, 4000, 7000, 10000) het onderhoud is uitgevoerd, onze fabrikant raad dit aan om de scooter in goede conditie te houden.

Wij hebben u tevens als tegemoetkoming een regenhoes gegeven op basis van uw negatieve ervaring met onze service. Wij hoopten daarmee deze kwestie te hebben opgelost. Daarom vinden wij het erg jammer dat dit alsnog geplaatst is. Mocht u zich nog bedenken dan bent u van harte welkom om deze kwestie alsnog op te lossen.

Klantenservice La Souris Scooters

Ook een klacht indienen over La Souris?