Opgelost door La Souris: Wel betaald maar geen scooter.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 613837
Gebruiker
Dina1958
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kapotte scooter geleverd bij mijn zoon. Deze is weer opgehaald ter reparatie, maar nu na 3 maanden niets meer gehoord. Drie aangetekende brieven gestuurd dat hij zijn geld terug wil.
Totale radiostilte. Geen idee meer hoe nu verder.

Gewenste oplossing

Het geld terugstorten
Geboden oplossing
Er is eindelijk contact geweest met La Souris. In eerste instantie wilde men de scooter opnieuw leveren, maar mijn zoon wilde zijn geld terug. Daar ging la Souris mee akkoord. Het is nu wachten totdat het geld op de rekening van mijn zoon gestort is. Het beloofde geld zou teruggestort worden binnen 10 werkdagen, dus het kan nog komen. Nog geen geld ontvangen Het geld is gestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Dina1958
    Datum
    Het blijft lastig met La Souris. Zij reageren nergens op. Leveren een kapotte scooter. Halen de kapotte scooter weer op en steken € 3.000 in hun zak. Dat is snel verdiend voor La Souris.
    Ik wil gewoon mijn geld terug.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen