Klacht La Souris: Ze weigeren de aanbetaling terug te betalen!!!

Klachtnummer
# 610664
Gebruiker
Herman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Opnieuw maar wéér een klacht hier melden over de gang van zaken van La Souris.
Scooter besteld op 10 juni snelle levering!
Na vele malen contact gezocht met het hoofdkantoor!
Na elke keer hetzelfde antwoord binnen 2,3 dagen wordt u gebeld maar dit gebeurt niet.
Want de scooter was al in de haven van Rotterdam!
Op 28 juni eindelijk contact opnieuw hetzelfde verhaaltje.
We gaan naar de winkel in Arnhem en krijgen te horen dat de scooter niet eens besteld was.
Uitgelachen en asociaal behandeld worden moeten we maar een mail sturen.
Dan volgt er ineens op 3 juli een leveringsdatum.
De scooter wordt op 19 juli geleverd.
En wat blijkt hij is niet geleverd.
Vandaag op 29 juli opnieuw contact gezocht willen ze een compensatieregeling treffen na veel mailtjes over en weer.
Compensatie voor de miscommunicatie.
Een scooter die op voorraad was niet besteld had hoeven worden maar niet geleverd.
Ik noem het dwaling fouten gemaakt door La Souris.
Commentaar mag je niet leveren vinden ze niet zo leuk!
Maar de aanbetaling achterhouden vind ik niet leuk als alleenstaande moeder is dat veel geld en heb ik er lang voor moeten sparen.
Zo klantvriendelijk wordt je niet behandeld houden je enorm lang aan het lijntje.
En wordt je ondertussen overal op geblokkeerd want je mag géén kritiek leveren.

Gewenste oplossing

De aanbetaling terug te betalen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over La Souris?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen