Klacht lab21: VERKEERD geleverde vloer.
Details
Klacht
Juli 2018 hebben wij een houten vloer gekocht bij dit bedrijf. Al snel kwamen wij tot de ontdekking dat er iets mis was met onze vloer. De ene helft van de woonkamer was ruw en de overige helft was glas. Hierover heb ik in begin september telefonisch contact gehad met de verkoper, deze heeft mij doorgezet richting het hoofdbureau. Al snel werd er gezegd dat wij dit zelf gedaan hadden. Na 4 verschillende mensen over de vloer te hebben gehad was inderdaad de conslusie dat het een leverfout was en dat er een behandelde en onbehandelde vloer in onze woonkamer ligt. Nu moet de vloer dus gerepareerd worden maar wordt er van ons verwacht alles weer leeg te halen. Ik moet zelf zorgen dat al mijn spullen in een box komen die geregeld wordt door lab 21 maar valt wel onder mijn eigen verzekering. Ik moet mijn honden voor 4 dagen in een pensioen plaatsen en ik kan zelf 4 dagen geen gebruik maken van mijn huis. Ik vind dan ook dat na een jaar deze ellende en alles wat er van ons gevraagd wordt er een compensatie tegenover dient te staan. Daarbij wordt er een toplaag van de vloer geschuurd, iets wat ik niet had bedacht toen ik deze vloer kocht. Het antwoord van de winkel is, dat zij al een hoop kosten maken door het te repareren, hier heb ik echter geen boodschap aan. Ik wist namelijk niet dat toen ik een vloer van duizenden euros kocht, ik na een jaar nog steeds niet heb waar ik voor betaald heb en ik weer opnieuw het huis kan leeg halen.Ik wil dan ook dat er nu een oplossing komt zoals hij hoort!!!
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf een compensatie betaald voor alle ellende. De toplaag van mijn vloer wordt verwijderd en word opgeschuurd, iets wat eigenlijk pas na 10 jaar een keer hoeft. Daarbij wonen wij al een jaar op een niet deugdelijke vloer. Ik ga geen box gebruiken waarbij mijn eigen verzekering aan te pas moet komen en vind ook niet dat dit op die manier hoort! Mijn honden moeten voor 4 dagen in een pensioen, ook dat dient vergoed te worden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.