Klacht LaBelleGalerie.nl: labellegalerie.nl online/op afstand

S

Ook op 23 april 2014 een bestelling bij dit bedrijf verricht. Op 5 mei 2014 kreeg ik de melding dat opdracht is geannuleerd, omdat het niet mee leverbaar is. Vervolgens niets meer vernomen tot vandaag (10 september). Vervolgens kreeg ik het volgende mailtje:
"Vanwege een onverwachte ziekenhuis opname en een te vroege bevalling van gelukkig een gezond meisje, zijn wij nog niet in staat geweest uw bestelling/retourbetaling te verwerken. Mocht u vragen hebben hierover, dan verzoeken wij u (opnieuw) een email te sturen. Aangezien wij momenteel 400 emails in onze inbox hebben, worden alle emails die nu binnen komen met voorrang behandeld en de overige mails op volgorde van binnenkomst. Onze oprechte excuses voor het ongemak, en alvast bedankt voor uw begrip!"

Opnieuw mail gestuurd met het verzoek om geld terug te storten. De webwinkel is inmiddels gesloten!

Per direct bedrag terugstorten

Wij vinden dat LaBelleGalerie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LaBelleGalerie.nl?