Klacht LaBelleGalerie.nl: labellegalerie.nl online/op afstand

Klachtnummer
# 75406
Gebruiker
S
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ook op 23 april 2014 een bestelling bij dit bedrijf verricht. Op 5 mei 2014 kreeg ik de melding dat opdracht is geannuleerd, omdat het niet mee leverbaar is. Vervolgens niets meer vernomen tot vandaag (10 september). Vervolgens kreeg ik het volgende mailtje:
"Vanwege een onverwachte ziekenhuis opname en een te vroege bevalling van gelukkig een gezond meisje, zijn wij nog niet in staat geweest uw bestelling/retourbetaling te verwerken. Mocht u vragen hebben hierover, dan verzoeken wij u (opnieuw) een email te sturen. Aangezien wij momenteel 400 emails in onze inbox hebben, worden alle emails die nu binnen komen met voorrang behandeld en de overige mails op volgorde van binnenkomst. Onze oprechte excuses voor het ongemak, en alvast bedankt voor uw begrip!"

Opnieuw mail gestuurd met het verzoek om geld terug te storten. De webwinkel is inmiddels gesloten!

Gewenste oplossing

Per direct bedrag terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LaBelleGalerie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LaBelleGalerie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen