Klacht Laboratoires Rochelle bv: Bijna opgelicht door Laboratoires Rochelles

clem1969

Ik heb een proefpakket via internet besteld en die heb ik netjes ontvangen verzendkosten zijn ook afgeschreven. Echter na een paar dagen werd er een bedrag van 59,95 euro afgeschreven door Laboratoires Rochelle dit heb ik door de bank laten storneren. Ik kreeg mailberichten dat ik het vervolgpakket had ontvangen en moest betalen, maar had niets ontvangen proefperiode van 7 dagen waren niet overschreden. Heen en weer mailverkeer daarna hebben ze alsnog snel het vervolgpakket opgestuurd, nadat ik gedreigd had een advocaat in te schakelen en hun malafide praktijken kenbaar te maken. het pakket heb ik meteen retour verzonden aangetekend kan het nog terug vinden. het is afgeleverd staat er, maar ik krijg nog mail dat ik alsnog dien te betalen. Laatste bericht is dat ze een dagvaarding hebben opgemaakt en dat er een Rechtszaak volgt. bericht verzonden dat het wel per post moet komen de dagvaarding en oproep van de Rechtbank. Dit wordt nooit per mail gedaan. Hoogachtend,Mevrouw C.U. Sproest

Ik heb geen contract 7 dagen waren nog niet overschreden, gen compensatie of geld terug er is geen bedrag aan hun betaald, stop maar met dreigen en mailen, want dit werkt niet bij mij jullie krijgen niets. als ik er genoeg van krijg dan schakel ik wel een advocaat in om schadevergoeding aan te vragen. Mijn goeie naam wordt door het slijk gehaald ik wordt als wanbetaler behandeld door een bedrijf die zich met malafide praktijken bezig houdt.

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?