Klacht Laboratoires Rochelle bv: dagvaarding

bernadette

hierbij wil ikhet andere onder uw aandacht brengen:
ik heb jongsleden een bericht per mail mogen ontvangen van laboratories Rochelle BV met het volgende dat ik op 18 juni gedagvaard word dit omtrent een achterstand van betaling hetgeen ik nog nooit heb staan op me naam en ik nadrukkelijk een mail met afzegging naar ze toe had verzonden de mail plaats ik nu hieronder met een bevestiging van afzeggen van het bovergenoemd bedrijf te weten:

Beste mevrouw Sno

Neem mij niet kwalijk. Wij hebben uw afmelding in de proefperiode niet in goede orde ontvangen. Indien u de vervolgzending ongeopend binnen 14 dagen naar ons terugstuurt zullen wij dit hier verwerken. U kunt het terugsturen naar onderstaand adres.

Voor alle duidelijkheid, u bent in ons systeem afgemeld voor verdere vervolgzendingen.

Mijn excuus voor deze situatie.

Met hartelijke groeten,
Laura Versteeg

Medewerker Klantenservice
Laboratoires Rochelle B.V.
Productgroep Natrudyn Bio Forte

H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amste

Gaarne wens ik dit per direct in te trekken, want ik ben het bovengenoemd bedrijf geen ene koper cent nog gulden schuldig. Ook had ik 19 maart 2013 contact gehad met het incasso bureau en die wist mij te vertellen dat ik niet voorkom in hun bestaan met het gegeven adres waarop ik een brief kreeg. DIT moet NU stop hezet worden
een reactie verblijf ik gaande

Mvg,
Bernadette Sno

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?