Klacht Laboratoires Rochelle bv: dreimails over incasso na beëindiging zending

Yvonne

na een proefpakket toch een vervolgpakketje gekregen, deze behouden en betaald en daarna per mail de volgende zendingen stop gezet. de volgende maand toch een afschrijving en een pakketje gekregen. het bedrag laten storneren en via mail gevraagd waar het pakketje naar retour moest en dat de vervolgzendingen moesten stoppen. geen antwoord op die mail maar wel een aanmaning en dreiging met incasso. telefonisch contact gehad en volgens de meneer moest ik het pakketje retour afzender sturen, dit ook zo gedaan. vervolgens krijg ik nu iedere keer een "dreigmail". volgens mij heb ik geen uitstaande rekening bij het bedrijf maar ik krijg van hun kant geen reactie op mailtjes die ik stuur en telefonisch zijn ze sinds april al niet meer te bereiken. al mijn mailtjes heb ik uiteraard bewaard en kan zo als bewijs dienen. hoe ga ik hier verder mee om?

ik wil geen mail meer ontvangen over incassobureaus of rechtszaken.
er staat geen bedrag open!!!!
ik heb netjes opgezegd, 28-02- 2013 (contract_nl@natrudynbioforte.com)
15-03-2013 vervolgpakketje gekregen, direct een mail gestuurd naar klantenservice@labrochelle.com met de mededeling dat ik het bedrag zou laten storneren en de vraag waar het pakketje naar retour moest. geen antwoord gekregen wel een mail dat ik het geld had laten storneren wat niet mocht. 25-03-2-13 telefonisch contact gehad, pakketje moest retour afzender en dan kwam het goed.
pakketje de volgende dag retour afzender gestuurd, er van uitgaande dat daarmee de kous af was maar helaas krijg ik vanaf begin april mailtjes met aanmaningen, incasso bureaus die ingeschakeld worden en nu zelfs een rechtszaak. tussentijds heb ik diverse mailtjes gestuurd met het verzoek om contact op te nemen of een nummer beschikbaar te stellen waarop ik wel contact krijg maar helaas lukt dat tot op heden niet

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?