Klacht Laboratoires Rochelle bv: Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gekregen heb !!!!!!

Sandra

Vroeg een proefpakketje,(afslankpillen),nu tot grote spijt!!Het duurde vreselijk lang dat ik het kreeg,ondertussen haalde ze een vervolgzending kosten van mijn rekening,ik probeerde meerdere malen te bellen wat met veel kosten gepaard ging,want er werd nooit opgenomen,ik mailde ook,vele malen.Toen kreeg ik het proefpakketje wat ik ook gelijk retour heb gedaan,het geld laten terug halen door mijn bank.Ook heb ik een aangetekende brief gestuurd omdat ik het er niet mee eens ben met de manier hoe hun zaken doen,ze zijn zeker niet klantvriendelijk,je hoort toch je klanten te woord te staan?
Nu wordt er bedreigd met de rechtbank,ik ben er best overstuur van,ik snap het niet,ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb,ik hoop echt dat het opgelost wordt en dat ik snel een bevestiging krijg dat het klaar is,

Vriendelijke Groet, Sandra

Ik hoop dat ik een bevestiging krijg dat het nu klaar is.Ik heb best veel kosten gemaakt,telefoonkosten en een aangetekende brief gestuurd,dus hopelijk begrijpt dit bedrijf goed dat ik heel erg graag een oplossing wil en hun bevestiging

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?