Klacht Laboratoires Rochelle bv: Ongevraagd geld afgeschreven door Natrudin La Rochelle Laboratories

Sybeline

Begin februari 2013 een proefzending afslankpillen besteld en betaald via Ideal en ontvangen. Vervolgens 2 x per mail (vlgns eigen melding Natrudin) gemeld geen verdere paketten te willen ontvangen. Vervolgens wordt € 59,95 afgeschreven terwijl ik niets had ontvangen. Dit bedrag uiteraard gestornbeerd.
Ook dit gemaild aan Natrudin en kreeg de bevestiging dat zodra het pakketje arriveerde dit retuor te zenden en waren we voor verdere vervolgzendingen afgemeld. (MAAR HIER GAAT HET DUS FOUT). Je stuurt het pakketje terug (retour afzender en in de brievenbus) en ontvangt dan toch even later een melding dat je in verzuim met betaling bent. Natuurlijk reclameren en verwijzen naar hun eerdere mail met daarin hun melding: "Afgemeld voor verdere vervolgzendingen" EN DAN KOMT HET - zij antwoorden: "dat de afmelding niet IN GOEDE ORDE is ontvangen." En dat er betaalt moet worden anders komen er buitengerechtelijke gerechtskosten bij van € 40,-. Dan laat je het maar zo. Dan komt inderdaad het Nationaal Incasso Buro (NIB) met een verhoging van € 40,- Inmiddels aan alle email-adressen van Natrudin La Rochelle Laboratories aangeschreven en NIB over deze oplichterspraktijken.
We wachten maar af. Laat het er niet bij zitten.

Stoppen met dreigementen tot betaling terijl ik volgens hun eigen richtlijnen correct hebt gehandeld. Stoppen met net inschakelen van het Nationaal Incasso Buro te Purmerend. (Dit Buro ziet toch ook het grote aantal klachten over La Rochelle Laboratories te Amsterdam.

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?