Klacht Laboratoires Rochelle bv: Ongevraagd vervolgpakket

Heijbrock

Ik heb begin febrauri een proefpakket met afslankpillen van laboratoires Roochelle bestelt. Hiervoor zou ik alleen verzend kosten €4.99 moeten betalen. Ik heb dit via ideal overgemaakt en het pakket ontvangen. Binnen twee weken, kreeg ik nog een pakketje binnen en was er €59.95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb het bedrag terug laten storten, omdat ik niet om de verzending heb gevraagd en dat dit niet duidelijk een aankoop overeenkomst was tussen ons beide. Ik heb nooit op een gezonde wijze kunnen waarnemen dat er een vervolgverzending zou komen. Ik had graag meer gebruik willen maken van dit bedrijf, maar op deze manier zaken doen, is voor mij geen optie. Ik heb het pakket nog ongeopend in mijn bezit en vraag hierbij om een oplossing.

Laboratoires Rochelle, ik verwacht van jullie, aangezien de onduidelijkheid, de kosten voor de vervolgzending + de incassokosten worden kwijt gescholden.

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?