Klacht Laboratoires Rochelle bv: onrechtmatige toesturing en afboeking van een product.

B de Haan

Na ontvangst van proefpakket werdt zonder toestemming geld afgeboekt voor een niet bestelde vervolgzending. Deze is terug gestuurd en nu sturen ze een dagvaardiging.
Geachte heer De Haan,
Ondanks eerdere dringende sommatie hebben wij tot op heden geen betaling van u ontvangen. In voormelde zaak is daarom, conform aankondiging, de dagvaarding thans opgesteld. In de bijlage vindt u een kopie van de dagvaarding opgesteld door Steinhardt Advocaten.
De dagvaarding wordt door de gerechtsdeurwaarder op donderdag 6 juni 2013 tussen 10:30 uur en 13:00 uur persoonlijk aan u betekend.
U wordt opgeroepen om op 18 juni 2013 in persoon of vertegenwoordigd door een advocaat te verschijnen voor de Rechtbank te Amsterdam.
Wenst u dit, met alle daaraan verbonden zeer hoge kosten, te vermijden, dan dient u er zorg voor te dragen dat VÓÓR WOENSDAG 5 JUNI OM 13:00 UUR het door u verschuldigd bedrag groot EUR 99,95 (incl. € 40 incassokosten) VOLLEDIG aan ons kantoor is voldaan middels een spoedoverbo

Wil gewoon met rust gelaten worden. Heb geen vervolgproduct besteld en geen toestemming voor afboeking hiervoor gegeven.

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?