Klacht Laboratoires Rochelle bv: Wat moet ik hier mee? Niemand krijgt geld van mij, met rochelle is alles betaald, onterechte afschrijving is gestorneerd

francoisculi

GERECHTELIJKE PROCEDURE

Amsterdam, 2 mei 2013

Geachte heer Zwaanswijk,

Met referte aan de eerder gestuurde formele ingebrekestelling verzochten wij u per e-mail om onderstaande rekening te voldoen. Uit onze administratie blijkt dat er een storno of mislukte afschrijving heeft plaatsgevonden.

Betreft: vervolgpakket Natrudyn Bio Forte verstuurd d.d. 26-02-2013: € 59.95

Voor de goede rechtsorde sommeren wij u dan ook beslist voor de laatste maal dringend ervoor zorg te dragen, dat wij uiterlijk VOOR OF OP A.S. DINSDAG 7 MEI 15:00 UUR in het bezit worden gesteld van voormeld verschuldigd bedrag groot EUR 59.95 middels (spoed)overboeking op onze bankrekening 6397142 t.n.v. Laboratoires Rochelle BV. Vermeld bij uw betaling uw kenmerk KN1440708.

Bij gebreken daarvan zullen wij onmiddelijk een deurwaarder verzoeken de dagvaarding aan u uit te reiken. In dat geval moet u rekenen op nog veel méér kosten welke voor uw rekening komen.

Onder reserve van alle rechten en actiën, tekenen wij,

Hoogachtend,
Juridische afdeling

Mr.*** *** *********
Laboratoires Rochelle BV
Productgroep Natrudyn Bio Forte

H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam

E-mail: collect@labrochelle.com

Geen berichten meer van rochelle, ik heb gedaan wat gedaan moest worden, mer niet
terug gezonden gebeld, en gemaild met de hr. v/d Vugt van rochelle

Wij vinden dat Laboratoires Rochelle bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laboratoires Rochelle bv?