Klacht Lacamicia.nl: LaCamicia komt deadline niet na

# 121957
FYESIR

Ik heb op 25 Juli 2015 zaterdag 3 aantal polo's besteld via deze site. Er stond 1 tot max 3 werkdagen levertijd.

29 Juli 2015 heb ik nog steeds niks binnen dus ik mail om te vragen hoe het zit maar ik kreeg geen antwoord terug.

31 Juli 2015 bel ik naar de klantenservice waarbij ik mijn probleem vermeld, ook vermeld ik erbij dat er niet gereageerd is op mijn mail. Dezelfde dag krijg ik een mail terug dat 2 van de 3 bestelde artikelen een nalevering is en zij het nog niet kunnen leveren. Overigens worden de artikelen die ik besteld heb (zelfde maat) nog wel aangeboden op de site met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.

4 Augustus 2015 er zijn nu 7 werkdagen overheen als ik de weekenden niet meetel. Ik krijg vandaag een mailtje met dat ze mijn bestelling nog steeds niet opgestuurd kan worden en ik nog moet wachten tot begin volgend week. Twee van de drie artikelen die ik besteld heb worden nog steeds aangeboden met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. :)

Ik verwacht een oplossing/ goedmakertje van het bedrijf ik denk dat ze zelf wel kunnen bedenken wat.

Wij vinden dat Lacamicia.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?