Klacht LaCamicia.nl: Overhemd niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46082
Gebruiker
HUB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 december 2013 heb ik bij La Camicia een overhemd besteld.
Hiervan heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik heb hierover gebeld met La Camicia en mijn bestelling bestond wel. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft mijn gegevens aan mij doorgegeven en het hemd zou worden gestuurd. Dit was op 11 december.
Op 17 en 19 december heb ik nogmaals contact gehad met La Camicia en de weer vriendelijke dame vertelde dat het overhemd was verstuurd, maar zij zou dit verder nakijken en mij hierover informeren.
Ook gaf zij aan om via support@only24.nl een mail hierover te sturen.
Dit heb ik op 20 december gedaan.
Op 28 december had ik mij hemd nog niet ontvangen en ook nog steed niet gehoor van La Camicia en heb dus weer een mail geschreven, met het verzoek om mijn betaling binnen 14 dagen terug te storten.
Tevergeefs, tot nu toe heb ik niets gehoord van La Camicia en heb ook mijn geld niet terug ontvangen.
Ik ben ben bijzonder teleurgesteld in La Camicia

De oplossing

Aangezien de termijn van 30 dagen overschreden is, wil ik mijn betaling van € 26,90 retour ontvangen.

Ik heb vandaag gebeld met de Consumentenbond en mijn klacht stond niet geregistreerd.
Vandaar dat ik deze op aanraden van uw medewerker nogmaals aanmeldt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HUB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry