Klacht LaCamicia.nl: Overhemd niet ontvangen

Klachtnummer
# 45863
Gebruiker
HUB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 december 2013 heb ik bij La Camicia een overhemd besteld.
Hiervan heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik heb hierover gebeld met La Camicia en mijn bestelling bestond wel. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft mijn gegevens aan mij doorgegeven en het hemd zou worden gestuurd. Dit was op 11 december.
Op 17 en 19 december heb ik nogmaals contact gehad met La Camicia en de weer vriendelijke dame vertelde dat het overhemd was verstuurd, maar zij zou dit verder nakijken en mij hierover informeren.
Ook gaf zij aan om via support@only24.nl een mail hierover te sturen.
Dit heb ik op 20 december gedaan.
Op 28 december had ik mij hemd nog niet ontvangen en ook nog steed niet gehoor van La Camicia en heb dus weer een mail geschreven, met het verzoek om mijn betaling binnen 14 dagen terug te storten.
Tevergeefs, tot nu toe heb ik niets gehoord van La Camicia en heb ook mijn geld niet terug ontvangen.
Ik ben ben bijzonder teleurgesteld in La Camicia

De oplossing

Ik heb op 2 december via Ideal € 26,90 betaald aan La Camicia.
Aangezien de wettelijke termijn is overschreden, wil ik het bedrag van € 26,90 terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LaCamicia.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties