Klacht Laco Recreatie: 3 kwartier sporten voor 85,95

Klachtnummer
# 567187
Gebruiker
D.J. Douma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Laco Zierikzee gevraagd naar de mogelijkheden voor een abonnement met zwemmen en fitness. Ik had nu enkel een badenkaart om te zwemmen. Ik kreeg een flex abonnement geadviseerd. Dit kost dan 50,95+een startersbijdrage van 35 euro. Ik heb 3 kwartier gesport in de fitness en wil het toch liever gewoon bij zwemmen houden. Dus ik vraag na 3 kwartier bij de receptie het abonnement toch te annuleren. De jongen aan de balie wilt mij graag helpen maar omdat ik al de startersbijdrage + de kosten van 20-11 t/m 30-11 per pin had voldaan adviseerde hij mij een mail te sturen naar de administratie van Laco Zierikzee. Deze zeggen het abonnement op per 19-12 (maand opzegtermijn). Dus ik betaald dan 85,95 voor 3 kwartier sporten,...

De oplossing

Ik snap het als er het tarief van een dagpas berekend wordt omdat ik 3 kwartier de fitnessruimte heb gebruikt. Maar ik vind niet dat je met je leden zo om kan gaan dat als ik na minder dan een uur toch besluit om liever te blijven zwemmen met mijn badenkaart ik dan alsnog een maand + een startersbijdrage moet betalen. (gestart ben ik niet en alle gegevens stonden al in het systeem).

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Laco Recreatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen