Klacht Laco Recreatie: Het niet accepteren van cash geld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650607
Gebruiker
Zevendelaptop#308
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Laco Geleen accepteerde vanmorgen geen cash betaling van ons, we konden dus weer naar huis. We hebben bij zwembaden liever geen pinpas bij ons(met reden) dus gaan nooit meer naar dit zwembad. We vinden dit niet kunnen ; het is een wettig betaalmiddel.
m.v.g.

Gewenste oplossing

nee
Geboden oplossing
We hebben van Laco bericht ontvangen met als voornaamste boodschap: wat jammer dat u uw pinpas niet bij u had. Daar zijn we natuurlijk niet blij mee; het wordt alleen vanuit hun kant bekeken, tenminste dat denken ze zelf. We gaan immers nooit meer naar Laco, er zijn meer zwembaden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Laco Recreatie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Baggen,

    Wij betreuren uw besluit om ons zwembad in Geleen niet meer te bezoeken omdat wij geen contant geld meer accepteren. Dit staat overigens vermeld op onze website.

    Ondanks dat contant geld een wettig betaalmiddel is, zijn bedrijven niet verplicht om contant geld te accepteren. Wij hebben voor deze digitale betaalmethode gekozen uit veiligheidsoogpunt voor onze medewerkers.

    Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en hopen dat u zich kunt verplaatsen in ons standpunt met betrekking tot veiligheid.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Laco Recreatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen