Opgelost door Laco Recreatie: naar 2enhalf nog steeds niet afzwemmenb diploma

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 172198
Gebruiker
Gerdastoop
Datum
3 reacties

Details

De klacht

hoi met gerda stoop moeder sven pennings ,me zoontje zit op de meie school zierikzee en gaat elke vrijdag middag zwemles laco zierikzee hij is nu al 2en half jaar bezig voor zijn b diploma en mag nog steeds niet afzwemmen omdat die niet met kleren aan door het gat komt dan denk ik ok dat kan maar vreemd dat ze dat naar 2enhalf jaar nog steeds niet aan hem geleerd hebben . dan denk ik waarom oefenen ze dan niet meer met kleren aan zwemmen door gat dan 1xin de 3maanden kleding aan zwemmen . zo leren ze nooit door het gat zwemmen ja als ze maar 1keer in de drie maanden met kleding aan zwemmen school heeft ook al meerdere keren aangeven dat als kinderen moeiete hebben gat zwemmen of borstscrol oefen daar dan elke week op maar wordt weinig aan gedaan heb nog nooit in me leven meegemaakt dat naar 2enhalf jaar me zoontje nog steeds niet kan afzwemmen voor zijn b diploma

De oplossing

wil dat er meer met kleren aan geoeft wordt door gat en dat ze meer oefeningen doen waar de kinderen die nog niet mogen afzwemmen moeite meehebben vind dit te belachelijk voor woorden

3 reacties

  1. Auteur
    Gerdastoop
    Datum
    ook belachelijk dan er maar 3kinderen mogen afzwemmen van de meie school veelste weinig kan niet joh belachelijk
  2. Auteur
    Gerdastoop
    Datum
    jullie zijn er verantwoordelijk voor dat ze toch naar 2enhalf toch wel onderhand door dat gat kunnen?? jullie hebben veelste weinig met kleren aan geoefend wordt dit niet verbetert of opgelost ga ik verdere stappen ondernemen
  3. Auteur
    Gerdastoop
    Datum
    ik vind dat laco het goed heeft opgelost top er was een misverstand gelukkig zijn we er goed samen aan uitgekomen super laco groetjes gerda

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerdastoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Laco Recreatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen