Klacht Laco Recreatie: Verplichte aanwezigheid op een vaste datum om te mogen afzwemmen, geen flexibiliteit.

sad Niet opgelost
Tess1609

Mijn dochtertje zwemt al sinds ze 1 jaar oud was in Hoogerheide. Een jaar of twee geleden is dit zwembad overgenomen door Laco. Ik vind dat de kwaliteit van de dienstverlening en vooral de flexibiliteit sindsdien erg achteruit gegaan is. Mijn grootste probleem is dat mijn dochtertje nu in de diplomatraining zit voor haar A diploma maar dat de data waarop ze verplicht aanwezig moet zijn voor het proefzwemmen niet lukken voor ons. Zowel deze maand als in April als in Mei hebben wij al dingen gepland op de zaterdag van het proefzwemmen. Dit zijn activiteiten die reeds maanden geleden gepland zijn en vastliggen, soms ook activiteiten waarvan wij de datum niet bepaald hebben (vb. Het lentefeest). April lukt voor ons sowieso niet maar zowel in Maart als in Mei lukken alle andere zaterdagen (training is steeds op zaterdag) ons wel. Ook de gewone zwemlessen (bij ons steeds op woensdag kan ze steeds bijwonen). Concreet wil dit dus zeggen dat ze van de 8 zwemmomenten er 1 niet aanwezig kan zijn. Dit is toevallig wel het proefzwemmen. Ik heb al gevraagd of ze dat dan niet op een andere dag kan inhalen maar helaas, de data liggen vast. Ik ben zeker bereid om haar op een andere dag extra te brengen. Volgens Laco kan dit niet op een andere dag en heeft dit te maken met de automatische incasso maar die is toch voor de gewone zwemlessen (die ze dus wel gewoon kan bijwonen). Voor het diplomapakket (zaterdag zwemmen) heb ik gisteren nog 35 euro extra betaald aan de kassa. Concreet komt dit erop neer dat mijn dochtertje dus drie maanden lang elke week moet gaan zwemmen om pas in Juni te kunnen afzwemmen. Ik vind dit weinig flexibel van Laco en erg demotiverend voor mijn dochtertje.

Dat ze de gemiste proefles (zaterdag 24 maart) op een ander moment kan inhalen of desnoods mag afzwemmen zonder die proefles maar gebaseerd op haar gewone lessen en de zaterdagen dat ze wel kan gaan.

Laco Recreatie is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Tess1609
Langs deze weg is er geen reactie gekomen van Laco. Mijn dochter moet dus drie maanden extra zwemmen voor ze mag diplomazwemmen en dit allemaal omdat ze 1 zaterdag van de 8 zwemlessen per maand niet kon komen.

Ook een klacht indienen over Laco Recreatie?