Klacht Laco Recreatie: Vies onhygiënisch zwembad en sauna

Betje

Zeer slechte hygiëne in het zwembad. De douches: er zit schimmel tegen het plafond, de tegels liggen er half af en zijn aangevuld met smerige kit. De douches zelf lopen over van de kalk. De kleedruimtes worden niet goed gepoetst er liggen haren, pleisters en noem maar op. Het zwembad zelf is ook niet schoon er liggen haren voor in het rooster en er ligt veel zand in het zwembad zelf. Dit worden zelden tot nooit schoon gemaakt, ondanks herhaaldelijk verzoek hierom.
Ook de sauna is vies, de douches en alle ruimtes worden niet goed gepoetst en ook de kleedkamer is vies

Gaan controleren en aanzetten tot grondige schoonmaak en vervanging van oud materiaal zoals de gedateerde douches en bijbehorende tegels tegen de muur en plafond

Laco Recreatie
    Beste mevrouw Arts,

Bedankt voor uw bericht. We zijn op dit moment intensief bezig met het verbeteren van ons schoonmaakrooster en nemen uw opmerkingen dan ook zeker serieus.

De komende maand werken we hard aan het wegwerken van achterstallig schoonmaakwerk. Onze vloeren worden echter dagelijks, en indien nodig 2x per dag, schoongemaakt. Daarnaast wordt de bodem van het zwembad ook wekelijks schoongemaakt.

We verwachten vanaf januari te kunnen starten met het nieuwe schoonmaakrooster en hopen u dan ook graag weer terug te zien in ons zwembad.

Ook een klacht indienen over Laco Recreatie?