Klacht Laddershop.nl: Uitblijvende levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 107003
Gebruiker
Th. Peters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 maart 2015 een ladder besteld en betaald.
Na twee weken voor het eerst telefonisch contact opgenomen. Levering zou in de week daarna zijn. Inmiddels is het 22 april en er is nog steeds niets geleverd. In de tussentijd nog twee keer telefonisch contact gehad. Vandaag zie ik dat de website niet meer bereikbaar is. De telefoon wordt niet opgenomen.
Ik zit te springen om die ladder!

De oplossing

Graag spoedige levering, of anders terugstorting van het betaalde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Laddershop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Th. Peters
    Datum
    Geen enkele reactie van Laddershop. Over een faillissement is nergens op internet iets te vinden. Dit riekt naar oplichting.
    Inmiddels aangifte gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Th. Peters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Laddershop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen