Klacht Laddershop.nl: wel betaald, nooit geleverd

Klachtnummer
# 57577
Gebruiker
A.Hazeleger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind februari heb ik een ladder besteld bij laddershop.nl. Nadat ik vervolgens niets meer hoorde heb ik na vier weken zelf gebeld en gemaild om vervolgens te horen dat de ladder niet leverbaar is. Wel kon ik een vervangende ladder bestellen, wat ik heb gedaan. Vervolgens bleef het heel lang stil. Mails bleven onbeantwoord, telefoontjes werden gepleegd en beloftes van leveren werden gedaan. Inmiddels zijn we twee maanden verder. Vanmorgen heb ik wederom gebeld en gezegd dat ik mijn geld teruggestort wil zien. Morgen bel ik dus weer want vertrouwen heb ik niet in dit bedrijf. Mocht het geld dinsdag a.s. niet op mijn rekening staan dan onderneem ik verdere actie. Dit wordt een principe kwestie.

De oplossing

Ik ben tevreden als ik óf het bestelde product binnen een week alsnog geleverd krijg. Zo niet dan wil ik direct mijn geld retour zien op mijn rekening. Verder zou het netjes staan als het bedrijf de klant op de hoogte houdt van ontwikkelingen en niet steeds dezelfde standaard mail terugstuurt op vragen van de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Laddershop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laddershop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen