Klacht Laderwebshop.nl: batterij van Samsung besteld en betaald maar niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47982
Gebruiker
jos.franken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb diverse keren contact met het bedrijf opgenomen via mail....maar nooit reactie gekregen..Telefonisch zijn ze onbereikbaar.Ik heb betaald en niets geleverd gekregen..

En ik verwacht op zijn minst een mailtje de bestelling is geplaatst op 04-01-2014 en ik heb bij een ander de batterij al geleverd gekregen dus ik wil gewoon mijn geld terug.

Met vriendelijke groet,

Jos Franken

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Laderwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    jos.franken
    Datum
    Ik kreeg via facebook een reactie van het bedrijf dat ze de klacht zouden oppakken en als de batterij van Samsung vrijdag 24-01-2014 niet geleverd zou zijn dat ze dan het geld zouden terugstorten.....tja niets meer vernomen.......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jos.franken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Laderwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen