Klacht Laderwebshop.nl: geen levering van betaalde, bestelde auto oplader online

Klachtnummer
# 75199
Gebruiker
L.J. Vinkenborg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27-08-2014 heb ik online bij laderwebshop.nl een auto oplader besteld.
Na betaling, incl. verzendkosten, zou binnen 24 uur geleverd worden.
Echter na een week nog niks ontvangen. Ik heb 2x gemailed en om reactie, uitleg gevraagd. Geen reactie. ook nog vermeld dat ik de Consumentenbond zou inschakelen!
via google ontdekte ik dat ik zeer veel lotgenoten heb.
gaarne uw hulp of advies

De oplossing

of directe levering, óf geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Laderwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laderwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen