Klacht Laderwebshop.nl: klacht ivm bezorging Sansong lader ipv Blackberry curve

Klachtnummer
# 34997
Gebruiker
Tweeling
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht dat ik ipv een Blackberry Curve lader een Sansong (namaak merk) lader heb ontvangen. Laderwebshop heeft wel gereageerd maar dit is niet tot oplossing geleid. Ze beweren dat ze een Samsung lader hebben opgestuurd ipv een Blackberry Curve dit is de situatie helemaal ontkennen. Ik heb die Sansong lader met hun visitekaartje erin ontvangen waarom ontkennen ze dat het om een Sansong (nep merk) gaat? Ik heb verder geen goede instructies gehad naar welk adres ik de lader kan terugsturen en over de kosten die ik moet maken. Ik heb inmiddels op de oplossing van Laderwebshop gereageerd en heb de lader per post op 6 september 2013 teruggestuurd naar Zonnehof 242 te Nootdorp, het adres wat op het visitekaartje stond. Ik wil nog een een belangrijk punt aangeven, normaal gesproken krijg je een faktuur of een bon meegestuurd, maar ik heb nu helemaal niets vanuit Laderwebshop ontvangen.

De oplossing

Wat ik verwacht is dat Laderwebshop de kosten van terugzending op zich neemt, een rectificatie schrijft dat het om een Sansong (nep/namaak lader) gaat in dit geval en dat ik nu zo snel mogelijk mijn Blackberry Curve lader ontvang of anders moeten ze het bedrag van € 12,94 + € 1,80 terugstorten op mijn bankrekeningnr. 114651051. Ik wil nu een echte oplossing!

2 reacties

  1. Auteur
    Laderwebshop.nl
    Datum
    Wij hebben hem de 15de opnieuw verzonden zoals afgesproken.
  2. Auteur
    Laderwebshop.nl
    Datum
    Wij hebben hem de 15de opnieuw verzonden zoals afgesproken.Met extra lader.

Ook een klacht indienen over Laderwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen