Klacht Laderwebshop.nl: Oplader Samsung Galaxy S4 mini (bestelnummer 18225)

Klachtnummer
# 77807
Gebruiker
HS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 september een oplader besteld en betaald met Ideal. Al 3x gemaild naar het bedrijf met het contactformulier, meerdere malen gebeld maar geen reactie ontvangen.
Ik heb tot op heden nog steeds niets ontvangen!

De oplossing

Graag ontvang ik reactie wanneer de bestelling geleverd gaat worden of mijn geld terug want dit is niet echt klantvriendelijk op deze manier..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Laderwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laderwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen