Klacht Ladycomp Nederland: Zwanger ondanks gebruik Ladycomp als anticonceptie

Zwanger ondanks Ladycomp

Dit product heeft bij ons voor een ongewenste zwangerschap gezorgd en doet daarmee dus niet wat het beloofd.. helaas kun je je tot op heden nog nergens melden met deze klachten, ondanks dat het steeds vaker in het nieuws is.

Ladycomp Nederland
    [naam verwijderd],

Allereerst onze excuses voor het late reageren op jouw klacht. Dit had te maken met een beurs begin februari j.l. en de verhuizing van LadyComp Nederland in de week er op. Erg vervelend dat je zwanger bent geraakt ondanks het gebruik van de LC. Meestal reageren klanten via info@ladycomp.nl. Daar zijn we het makkelijkste bereikbaar. Om te kijken waar het aan gelegen heeft, raden wij aan om een dataprint te maken van jouw LC-basic. Dit kun je doen via https://ladycomp.nl/dataprint/. Je moet je daar eerst registreren. En dan kun je inloggen en jouw Basic middels het bijbehorende USB-kabeltje uitlezen. Daarna krijg je via jouw mail een dataprint. Deze kun je dan naar info@ladycomp sturen, zodat mijn [naam verwijderd] kan kijken waar het aan gelegen heeft. Ik hoop jou hiermee voldoende te hebben ingelicht en we zien jouw dataprint tegemoet.

[naam verwijderd]
    [Naam verwijderd],

Ik heb destijds al contact met jullie opgenomen. Dit ga ik dus niet nog een keer doen. Jullie wimpelden het toen af en het zou aan mijzelf liggen. Dit terwijl ik het apparaat gebruikt heb zoals het moest. Ik moest van jullie toen het apparaat maar via Marktplaats verkopen, want jullie wilden het niet terugnemen en via Marktplaats zou er wel vraag naar zijn (..).

De conclusie was destijds al dat ik het gebruikt heb zoals het moest, dus dat hoeft niet nog een keer. Uit uw reactie volgt alleen maar weer dezelfde conclusie, namelijk dat jullie klachten niet serieus nemen. Er wordt daarnaast over gepraat alsof het over een huishoudelijk apparaat gaat wat niet functioneert, maar we hebben het hier over mensenlevens en een verandering voor het leven. Daar reageer je toch niet op met 'wat vervelend dat je zwanger bent geraakt'? Slaat werkelijk nergens op.

Ga maar even terug in jullie archieven, dan vind je bij een juiste administratie, en indien jullie klachten wel serieus namen, mijn correspondentie met jullie terug. En reageer dan nog eens aub......
    S83
    NB het gaat er mij dus óók om dat ik een klacht heb over Ladycomp en dat ik wil weten bij wie ik mijn klacht over de 'service' van Ladycomp kan indienen. Dat zal vast niet lang meer duren voor hier een medium voor komt, dan houd ik mij aanbevolen mijn ervaring daar te delen.

Daarnaast wil ik zoveel mogelijk mensen waarschuwen dit apparaat niet aan te schaffen! Mijn klacht wilde men niet oplossen, ik wil mensen hier goed op attent maken! Via Facebook en andere media; er wordt steeds meer bekend over de vele vrouwen die ongewenst zwanger zijn geraakt tijdens het gebruik vd Ladycomp, wij zullen ons vanzelf bundelen neem ik aan. Mijn verhaal dateert van eind 2016, heb nul op het rekest gekregen bij Ladycomp zelf. Zie ook de reactie hierboven, spreekt voor zich. En last but not least; het apparaat is schreeuwend duur in aanschaf en naar je centen kun je dus fluiten indien je niet 'tevreden' bent.
    S83
    Kijk, dan reageren ze niet meer hè? Slaat de spijker op zijn kop; dit is de 'service' van Ladycomp.
    Ladycomp Nederland
    [naam verwijderd], ik heb in een privebericht op Klachtencompas gestuurdnog het een en ander laten weten. Hiero
    S83
    ??? Er staat een halve zin. Daarnaast wordt er een voornaam gebruikt, dit is niet gewenst en ongepast aangezien ik zelf ook geen voornaam gebruik als gebruikersnaam. Ongekend slordig. Ik heb nog geen oplossing gezien of de intentie om met een oplossing te komen. Alleen manieren om af te wimpelen op de consument.

S83
Uit elke reactie blijkt hoe onzorgvuldig u bent en hoe graag u het af wilt wimpelen. Bij elke reactie die u geeft staat de opmerking 'bedrijf wil de klacht graag afsluiten'. Overbodig, maar toch; wat maakt een dataprint voor verschil??? Een ontzettend slechte zaak vind ik het als je zo omgaat met een klacht! Blijkbaar weten ze heel goed waar het over gaat als je iemand opeens bij de voornaam gaat noemen terwijl nergens een naam staat. Ook onwijs dom om te doen trouwens. Daarnaast, elke keer heeft Ladycomp smoesjes waarom men zo laat reageert of niet reageert... Kom eens met een oplossing Ladycomp in plaats van uitwegen... Vroeg of laat komen de mensen samen die dezelfde ervaring hebben en dan moet u toch met iets beters komen dan met deze onzin. Ik heb uw reacties zorgvuldig bewaard en zal dit (vroeg of laat) graag in de media brengen! Daaruit blijkt namelijk precies wat het probleem is bij Ladycomp, de consument wordt totaal niet serieus genomen!

Ook een klacht indienen over Ladycomp Nederland?