Klacht Ladymail.nl: geen uitbetaling bij Ladymail.nl mogelijk ivm slechte accountscore

Klachtnummer
# 47171
Gebruiker
Jo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de site thuiswerkervaringen.nl staan er heel veel klachten, op klacht.nl ook, maar de mijne valt in dezelfde categorie.
Heel lang gespaard bij Ladymail.nl om een leuk bedrag bij elkaar te sparen om een uitbetaling aan te vragen blijkt ineens zonder aankondiging een accountscore te zijn ingevoerd, als je score te laag is dan verdien je niets meer met klikken of de quiz op te lossen en ook een uitbetaling is niet meer mogelijk, belachelijk!
Er zijn heel veel teleurgestelde en gedupeerden die zelfs hun account opzeggen en dus hun gespaarde centjes, je schrijft je in onder heel andere voorwaarden en na wijziging (zonder melding vooraf) kwijt zijn, dit kan toch niet zomaar? ik kan mijn score verbeteren door in te gaan op aanbiedingen waar ik niets voor voel en door me aan te melden voor nieuwsbrieven van bedrijven waar ik geen interesse in heb, wat is dit voor beleid? en waar blijft mijn geld nu, want iedere klik is een punt waard maar die worden echt niet aan mijn account toegevoegd

De oplossing

Betaal gewoon jullie klikkende leden, schaf dat accountscore gedoe af, geef iedereen zijn gespaarde tegoed zoals het hoort!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ladymail.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ladymail.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen