Klacht Lagoma.nl: Geen levering

Klachtnummer
# 539111
Gebruiker
Nees
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn smartwatch nog steeds niet ontvangen, 29 april besteld, betaald 62,95( inc. verzekering) verwachte levertijden al 2 keer verlopen en nu helemaal niets meer.
Geen verwachte levertijd( tussen 14 en 20 mei was de laatste) en totaal geen reaktie op mails.
Ik wil mijn geld terug, maar ik weet niet meer hoe, want er wordt totaal niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lagoma.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lagoma.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen