Klacht Lagoma.nl: Geen smartwatch ontvangen en geen reactie

Klachtnummer
# 523929
Gebruiker
Booboo43
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb op 24 januari een smartwatch besteld maar nog steeds niet binnen gekomen en krijg ook geen reactie op mijn mail

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat ze hun mail beantwoorden en met een oplossing komen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Mensen voelen zich opgelicht. Voor mijzelf wil ik dat ik excuses krijg en mijn smartwatch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lagoma.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lagoma.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen