Klacht Lagoma.nl: Smartwatch niet geleverd, contact niet mogelijk, voel me belazerd

Klachtnummer
# 524440
Gebruiker
Doblo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 Febr. Smartwatch besteld en tot op heden niets ontvangen. Wel ontvangstbevestiging en na mijn eerst reactie, (zie bijlagen) is afleverdatum aangepast.
Geen persoonlijke reactie terug gehad. Ik ben bang dat ik het geld kwijt ben gezien alle negatieve resecties.

De oplossing

Alsnog de smartwatch leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lagoma.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lagoma.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen