Klacht Lagoma.nl: verkeerd geleverd horloge, geen reactie lagoma

Klachtnummer
# 513058
Gebruiker
moeder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

al vanaf afgelopen zaterdag bezig met contact te leggen met lagoma ivm levering van het verkeerde horloge.
nog taal nog teken van het bedrijf niet via email, niet via contactformulier.
voor een retourformulier moet je contact opnemen met de klantenservice, hoe dan en waar want die hebben ze niet.

geld weg en een horloge wat niet mń smaak is , dat ik niet besteld heb en niet gedragen gaat worden maar boven alles dat niet retour gestuurd kan worden omdat het bedrijf nergens op reageert


Gewenste oplossing

mijn geld terugstorten of het juist bestelde horloge opsturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lagoma.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lagoma.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen