Klacht Lake side: Producten na betaling toch niet leverbaar in Webshop

Lisa

Op 26-2 een bestelling gedaan van 3 kledingstukken t.w.v. 43,75 en een leuke armband voor daarbij van 1euro. Ik kon kiezen voor afterpay of ideal en koos voor ideal. Bestelling keurig voldaan en vervolgens een bevestiging gehad. 3-3 melding gehad dat mijn artikelen werden verzonden naar de Lake Side Veenendaal (waarvoor ik had gekozen). Toen ik mijn bestelling kwam ophalen bleek ik alleen een armband te krijgen, want de rest was niet meer leverbaar. Lake Side V'daal kon verder niets voor mij betekenen en ik moest zelf contact opnemen met de klantenservice.
Daar werd mij verteld dat verschillende kopers hetzelfde artikel kunnen kopen (deze ook betalen), maar het artikel dan aan de eerste wordt opgestuurd.
Ik vind het erg slecht dat dit kan gebeuren! Bij mijn 3 van de 4 artikelen is dit gebeurd!! Lake Side ontvangt dus van meerdere geld en kan vervolgens alles weer terug storten, wat ook nog is 10 werkdagen duurt!

Aanpassing in het systeem, zodat je direct ziet wanneer het artikel al is verkocht. De koper hoeft dan niet te wachten op zijn kleding die hij/zij toch niet gaat krijgen.

Wij vinden dat Lake side hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lake side?