Klacht Lamberts Rolluiken: onbeschaamde service veroorzaakt door niet goed afgestelde motor in garantietermijn

Klachtnummer
# 278311
Gebruiker
A.J. Glaesmaekers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september 2016 door dit bedrijf nieuwe garagepoort-moter geplaatst. Deze firma is nu 3x geweest omdat de poort wel open ging maar niet meer dicht. Dit had te maken met de niet goed ingestelde garagepoort motor. Op 21-102017 zijn ze weer geweest omdat de garagepoort niet meer sloot. de motor duwde de poort steeds open en niet meer dicht.
Ik hen nooit een rekening gekregen voor herstel, maar op 25 -10-2017 heb ik een rekening gekregen van 51,43 euro voor reparatie aan poort. Met de poort is niets mis mee, maar de motor weigert te sluiten. Met de eigenaar reeds contact gehad, maar deze verweet me dat ik aan de motor geprutst had en zodoende storing aan de motor zelf veroorzaakt had. Volgens de monteur was de motor niet goed afgesteld en daardoor was dit probleem ontstaan.Ik heb zo wie zo 5 jaar garantie op de motor.
De poort gaat hoogstens 3 a 4 maal per jaar open.

De oplossing

vervallen van de gestuurde rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lamberts Rolluiken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lamberts Rolluiken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen