Klacht Laminaatgarant.nl: Verzaken van terugbetaling retour verzonden laminaat

Klachtnummer
# 109983
Gebruiker
Brabander
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 maart reeds 7 pakken en 18 plakplinten retour gegeven wegens overtollig.
In de voorwaarden staat dat het geld binnen 30 dagen wordt gestort.
Daarna zijn we nog eens gebeld (na een mail van ons), want ze wisten niet meer wat ze retour hadden gekregen.
Sam van Dijk heeft per mail ons gemeld op 4 mei dat dit doorgezet wordt naar de financiële afdeling en zij vertrouwt erop dat het zsm in orde wordt gemaakt.
Na een mail van ons met de vraag wanneer we ons geld dan terug kunnen verwachten bleef het stil.

De oplossing

laminaatgarant.nl dient per direct onze vordering te voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laminaatgarant.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laminaatgarant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen