Opgelost door Lampdirect.nl: Als je levering niet in 1 keer in orde is, dan ben je aan de goden overgeleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 492070
Gebruiker
Edwin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klantenservice geeft geen info over status vervanglampen. Aantal lampen in een zending van meer als 1000 euro waren gebroken bij transport. Direct gemeld , foto's gestuurd. Weken gewacht zonder enige communicatie. Reageren alleen direct op negatieve reactie op Trustpilot.
Heb het inmiddels opgegeven , ik bestel er nooit meer!

De oplossing

Inmiddels hoeft dat niet meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lampdirect.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 2 maanden eindelijk de vervangende lampen ontvangen. Al met al een zware bevalling.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lampdirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen