Klacht Lampdirect.nl: geen bestelling mogelijk geen hulp

Klachtnummer
# 336058
Gebruiker
Y. Huisman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben heel lang bezig met een bestelling.
Ga een betaling doen en er gaat iets mis met de betaling.
Bij vrijwel elke site doe je dan een nieuwe poging tot betaling.
Helaas hier niet alles is leeg.

Ik krijg wel een e-mail dat ik ben aangemeld dus de bestelling is wel bij hun beland.
Ik bel en ze zeggen ja bij de betaling is iets mis gegaan dat is niet onze schuld en nee we gaan geen poging doen om u te helpen de bestelling te reconstrueren.

De oplossing

Mogen ze zelf bedenken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lampdirect.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lampdirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen