Klacht Lampenaanbieding.nl: Lampen besteld en betaald, maar geen levering en geen communicatie mogelijk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54860
Gebruiker
Robdek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 jan. 2014 heb ik online een bestelling gedaan en betaald via iDeal. Direct daarna kreeg ik een bevestiging per mail, met vermelding van ordernr. 1954. Vrij snel gevolgd door een mail met een statusmelding: "in behandeling", met hierin opgenomen de mededeling de bestelde lampen helaas niet op voorraad waren en dat de levertijd ongeveer 4 weken zou zijn. Ik had de mogelijkheid de order te annuleren of te opteren voor andere lampen.
Ik heb gemaild dat ik wacht op levering van de bestelde lampen. Nadat er ruim 5 weken waren verstreken heb 2x per mail gevraagd (3/3 en 7/3) om mij te informeren over de status van de levering. Geen reactie. Hierna nog 2x gebeld met het telefoonnummer dat op de website staat genoemd en 2x de voicemail ingesproken. Niets gehoord. Tenslotte op 17/3 per mail gevraagd om het betaalde bedrag ad € 35,75 terug te storten.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lampenaanbieding.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Robdek
    Datum
    Er volgt geen reactie. Had ik ook eigenlijk niet verwacht. Goederen bestellen en betalen en vervolgens niets meer van je laten horen riekt naar oplichting. Mijn advies is dan ook absoluut geen zaken te doen met dit 'bedrijf'!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robdek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lampenaanbieding.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen