Opgelost door Lampenaanbieding.nl: Wel betaald geen levering

kokkie80

Op 27 december 2013 een bestelling gedaan voor een bedrag van €53,50. Een nette mail gehad met de bevestiging van de bestelling en het ordernummer 1851. Vanwege de feestdagen afwachtende houding aangenomen en gewacht tot het nieuwe jaar. Op 4 januari nog steeds in het ongewisse en daarom een mail gestuurd. Geen reactie op gekregen. Op 8 januari nogmaals een mail gestuurd en wederom geen reactie op gekregen. 9 januari gebeld en net als de overige klachten ook hier een voicemail een de lijn gehad en tot op heden nog steeds niet terug gebeld. In de voorwaarden wordt aangegeven dat als een levering meer tijd kost dat dan de klant hiervan op de hoogte zal worden gebracht. Tot op de dag van vandaag sinds 27 december geen enkel contact gehad.

Binnen 1 week levering van de bestelling of mijn geld terug gestort krijgen

Lampenaanbieding.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

kokkie80
    Direct na het indienen van de klacht bij klachtenkompas werd de status van mijn bestelling aangepast naar In Behandeling en Wordt Verpakt. Vandaag is hij aangepast naar verzonden. Volgens TrackTrace moet ik morgen de bestelling ontvangen
    kokkie80
    Vandaag is de gehele bestelling afgeleverd. Jammer dat men pas "hard" ging lopen nadat een klacht hier op klachtenkompas was achtergelaten. Klachtenkompas, bedankt voor het bieden van deze mogelijkheid. Denk dat mede hierdoor de bestelling/levering tot een goed einde is gebracht.
    kokkie80
    Bestelling is uiteindelijk volledig geleverd...