Klacht Lampenenmeer.nl: Bedrijf wil na retour ook een betaling ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 619062
Gebruiker
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Meer dan een jaar geleden heb ik een lamp retour gestuurd. Deze is volgens lampenmeer kwijtgeraakt maar ik heb bij postnl een onderzoek laten starten, en hieruit bleek dat er een handtekening is gezet en dat de lamp weldegelijk is ontvangen. Nu meer dan een jaar later krijg ik een aanmaning voor het bedrag van diezelfde lamp.

Gewenste oplossing

Ik eis dat dit bedrag gecrediteerd zal worden inclusief de gemaakte incassokosten.
Geboden oplossing
Lampen en meer heeft gewoon nooit meer een reactie gegeven. Niet op de e-mails en ook niet op de klacht. Er is dus helemaal niks opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Datum
    Lampenenmeer.nl reageert niet op de e-mails en neemt de klacht ook niet in behandeling. Ik heb op alle fronten aan kunnen tonen dat ik alle nodige stappen heb uitgevoerd en dat de fout niet bij mij ligt. Gezien er het bedrijf niet in staat is om tot een oplossing te komen, ben ik genoodzaakt verdere juridische maatregelen te ondernemen.
  2. Auteur
    Datum
    Lampen en meer heeft besloten om mijn berichten te negeren zonder dat er een oplossing is geboden. Ik heb namelijk opnieuw bewijs aangeleverd waaruit blijkt dat ik in mijn recht sta en recht heb op een terugbetaling. Nu blijkt echter dat deze webshop hier bekend om staat en grootschalig mensen heeft opgelicht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lampenenmeer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen