Klacht Lampenenmeer.nl: Bedrijf wil na retour ook een betaling ontvangen.

# 619062

Meer dan een jaar geleden heb ik een lamp retour gestuurd. Deze is volgens lampenmeer kwijtgeraakt maar ik heb bij postnl een onderzoek laten starten, en hieruit bleek dat er een handtekening is gezet en dat de lamp weldegelijk is ontvangen. Nu meer dan een jaar later krijg ik een aanmaning voor het bedrag van diezelfde lamp.

Ik eis dat dit bedrag gecrediteerd zal worden inclusief de gemaakte incassokosten.
Lampen en meer heeft gewoon nooit meer een reactie gegeven. Niet op de e-mails en ook niet op de klacht. Er is dus helemaal niks opgelost.

Lampenenmeer.nl reageert niet op de e-mails en neemt de klacht ook niet in behandeling. Ik heb op alle fronten aan kunnen tonen dat ik alle nodige stappen heb uitgevoerd en dat de fout niet bij mij ligt. Gezien er het bedrijf niet in staat is om tot een oplossing te komen, ben ik genoodzaakt verdere juridische maatregelen te ondernemen.
    Lampen en meer heeft besloten om mijn berichten te negeren zonder dat er een oplossing is geboden. Ik heb namelijk opnieuw bewijs aangeleverd waaruit blijkt dat ik in mijn recht sta en recht heb op een terugbetaling. Nu blijkt echter dat deze webshop hier bekend om staat en grootschalig mensen heeft opgelicht.

Ook een klacht indienen over Lampenenmeer.nl?