Klacht Lampenlicht.nl: mijn betaling wordt Lampenlicht geweigerd en dan krijg ik wel aanmaningen

Marcnh

ik heb een lamp gekocht en wilde achteraf betalen. Dat wordt als optie gegeven. Op het moment van betalen blijkt echter dat je VERPLICHT bent om een account aan te maken het het betaalbedrijf. Ik wil geen account bij een Zweeds en heb op de dag van ontvangst direct rechtsreeks aan lanenlicht betaald. Keurig om hun bankrekening. Netjes en correct lijkt me. Volgens Lampenlicht niet. Ik krijg van Klarna nu een aanmaning. ik heb Lampenlicht een nette mail gestuurd en aangeven dat ik al betaald heb.

Hun reactie: u MOET via Klarna betalen. Wij boeken het bedrag terug zodat u alsnog daar kunt betalen. ik weiger echter een account en heb ze gemaild dat ik wettelijk aan hun betaald heb.

ik ga niet weer betalen. ik heb gedaan wat ik moet doen. ik ben geen klant van Klarna en ook geen partij; dat is Lampenlicht. Alleen weigeren ze zelf met Klarna contact op te nemen.

Helaas, weinig helder licht daar dus.

bevestiging dat ik betaald heb en er geen aanmaningen meer komen.
vandaag ontving een aanmaning inclusief kosten, terwijl dus al op de dag van levering aan Lampenlicht betaald is.

Wij vinden dat Lampenlicht.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lampenlicht.nl?