Klacht Lampenlicht.nl: mijn betaling wordt Lampenlicht geweigerd en dan krijg ik wel aanmaningen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 562900
Gebruiker
Marcnh
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb een lamp gekocht en wilde achteraf betalen. Dat wordt als optie gegeven. Op het moment van betalen blijkt echter dat je VERPLICHT bent om een account aan te maken het het betaalbedrijf. Ik wil geen account bij een Zweeds en heb op de dag van ontvangst direct rechtsreeks aan lanenlicht betaald. Keurig om hun bankrekening. Netjes en correct lijkt me. Volgens Lampenlicht niet. Ik krijg van Klarna nu een aanmaning. ik heb Lampenlicht een nette mail gestuurd en aangeven dat ik al betaald heb.

Hun reactie: u MOET via Klarna betalen. Wij boeken het bedrag terug zodat u alsnog daar kunt betalen. ik weiger echter een account en heb ze gemaild dat ik wettelijk aan hun betaald heb.

ik ga niet weer betalen. ik heb gedaan wat ik moet doen. ik ben geen klant van Klarna en ook geen partij; dat is Lampenlicht. Alleen weigeren ze zelf met Klarna contact op te nemen.

Helaas, weinig helder licht daar dus.

Gewenste oplossing

bevestiging dat ik betaald heb en er geen aanmaningen meer komen.
Geboden oplossing
vandaag ontving een aanmaning inclusief kosten, terwijl dus al op de dag van levering aan Lampenlicht betaald is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lampenlicht.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lampenlicht.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen