Klacht Lamsa home: Mijn kast mist een handvat en er wordt niet meer gereageerd op mijn berichten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 576031
Gebruiker
Nelly
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb €325 betaald voor een kast waarvan er nu een handvat mist. Ik vind het heel jammer dat er steeds loze beloftes worden gemaakt en nu zelfs niet meer gereageerd wordt.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn handvat ontvangen anders wil ik de kast retourneren en wil ik mijn aankoopbedrag terug.
Geboden oplossing
geen oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Nelly
    Datum
    Is helaas nog niet opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lamsa home?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen