Klacht Lamsa home: Verkeerde lamp

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 585173
Gebruiker
Melanie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 3 weken wachten had ik me lamp binnen gekregen eenmaal open gemaakt zat er een hele andere lamp in en niet wat ik besteld had
Dit gemeld doormiddel van mail en app berichten op donderdag en kreeg zondag een reactie van dat het opgepakt zou worden waarop ik gelijk een bericht stuurde dat ik inmiddels zelf de lamp had geretourneerd omdat dit niet de lamp was wat ik had besteld
Maandags kreeg ik er een reactie op waar ik het naar had geretourneerd en of ik dit wel gemeld had, dus ik weer op geantwoord dat dit niet was wat ik had besteld en ze de track en tracé code gestuurd waarin ik gelijk heb gezegd dat ik de retourkosten graag terug verwacht omdat dit hun fout is
Tot op heden reageren ze nergens meer op loopt mijn Klarna nog steeds en geen retour kosten terug
De communicatie van dit bedrijf is echt bagger en klanten helpen dat kunnen ze niet dus wees gewaarschuwd voor als je hier wilt bestellen!

Gewenste oplossing

Dat ik mijn retourkosten terug krijgt en ze mij bij klarna afmelden
Geboden oplossing
Tot op heden nog steeds geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lamsa home?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen