Opgelost door Lance Automatiseerders: Zakelijk servicenummer reageert niet adequaat op klacht over onjuiste aanmaning.

DuikendeArend342

Op 6 maart 2019 verzocht een enkelvoudige aansluiting (hoofdnr. 0475-331959) op te heffen. Krijg schriftelijk bericht fat de ophefdatum 6 april 2019 is. Einde contractdatum is eveneens 6 april 2019. Ontvang vervolgens op 24 april een factuur (kenmerk 107071266001930). Geef vervolgens via tel. de fout van KPN door. Wordt opgelost met een verrekening van teveel betaalde kosten. Ontvang vervolgens op 26 juni 2019 opnieuw een factuur (....931) en vervolgens allerlei herinneringen. Nu getelefoneerd met Ali Sayin op 11-6-2019 14:49 uur met opmerking slotfactuur binnen twee weken met verrekening.Op 4 juli 2019 opnieuw herinnering twee openstaande facturen d.d. 24 april en 26 juni 2019.

Ik zou graag de toegezegde verrekening over de teveel betaalde kosten ontvangen op de factuur nr. 107.071.266.001.929 d.d. 25 februari 2019 en verder verschoond blijven van irritante blijken van een slechte KPN administratie. Dit heeft mij tot nu toe heel wat tijd en moeite gekost.

Wij vinden dat Lance Automatiseerders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De klacht is gericht tegen KPN en niet tegen Lance Automatiseerders BV

DuikendeArend342

Ook een klacht indienen over Lance Automatiseerders?