Klacht Lancyr Verzekeringen: Slechte dienstverlening en ondeskundige medewerkers

Franas

Een hele ondeskundige verzekeraar met onervaren medewerkers. De dienstverlening is ondermaats. Zij hebben nooit antwoord kunnen geven op mijn vragen. Als ze zich in het nauw voelen om alsnog antwoord te geven omdat je gewoon verzekerd bent, geven zij hele voorzichtige antwoorden waar je niks aan hebt.

Mensen, ik adviseer jullie om met dit bedrijf niet in zee te gaan. Zij kennen hun eigen algemene voorwaarden niet en wijzen een verzoek af omdat het niet gedekt zou zijn!

Ik heb in 1,5 jaar tijd drie keer hun hulp gevraagd (3 keer vragen gesteld over 3 zaken: aankoop op internet, belasting technische vragen en vragen over een koopwoning).

Vandaag ontving ik een dreigbrief waarin staat dat ik te vaak hun hulp heb gevraagd en dat ze bij het volgend verzoek mijn verzekering opzeggen of de premie verhogen of dat ze mijn dekking beperken!!! De dekking is al zeer beperkt.

Volgens hen ben je nergens voor verzekerd. Je moet alleen betalen en je mond houden. Waar heb je dan een verzekering voor?!

Een hele slechte ervaring geweest voor mij. Dit was mijn eerste rechtsbijstandverzekeraar in mijn leven.... Op aanraden van andere mensen! Wat heb ik me enorm vergist.

Ik heb de verzekering zojuist per e-mail opgezegd en ik voel me hierdoor opgelucht.

Ik wil niet geholpen worden. Mijn verzekering opzeggen en mijn geld teruggeven.
Ik adviseer Lancyr om de premies die mensen betalen te investeren om haar medewerkers beter op te leiden.

Lancyr Verzekeringen
    Goedemorgen, bedankt voor uw bericht. U geeft aan niet meer geholpen te willen worden, wij vinden het jammer dat u onze service als negatief hebt ervaren, dit is nooit onze bedoeling geweest. Wij hebben inmiddels uw verzoek voor het opzeggen van de verzekering verwerkt en u een bevestiging verzonden. Mvg A Bezemer / Klacht behandelaar Lancyr Verzekeringen

Ook een klacht indienen over ?