Klacht Landal GreenParks: Als je vroeg boekt bij Landal betaal je veel teveel om hun risico af te dekken.

J.A.M. Kuijpers

Klacht:
Op 19 januari 2019 heeft onze dochter een vakantiehuis type 4C gehuurd bij Landal Slufter vallei op Tessel. Kosten voor een periode van 10 dagen, 5 tot 15 juli 2109: EUR 1712,30.
Vlak voor vertrek kwam zij er bij toeval achter dat de prijzen voor dezelfde periode en exact hetzelfde type huis inmiddels waren gezakt tot plm. EUR 900,00. Een daling van plm. EUR 800,00!!!!!
Onmiddellijk naar Landal per email gereageerd voor een verklaring. Kreeg antwoord: tja, dat verschil zit in "vraag en aanbod". Bij aankomst op 5 juli jl. bleek tot overmaat van ramp dat het gehuurde niet was schoongemaakt: haren in bad en wastafel, overal zand op de vloeren, afwasmachine met vuile inhoud, 1 slaapkamer niet bruikbaar wegens stank.
Voorgestelde oplossing:
Opnieuw gereageerd met antwoord dat dit onacceptabel is en een voorstel gedaan voor een schikking van EUR 400,00 ipv EUR 800,00. Landal bleef onvermurwbaar en was slechts bereid tot het terugstorten van de reserveringskosten a EUR 27,50

Wij hebben een alleszins redelijk voorstel gedaan om het verschil van EUR 800,00 te delen en verwachten een teruggave van EUR 400,00.

Landal GreenParks
    Geachte heer/mevrouw Kuijpers,

Wij hebben uw klacht via diverse kanalen ontvangen en in behandeling genomen. U ontvangt van ons binnen enkele dagen een inhoudelijke reactie.

Gastenservice
    Landal GreenParks

J.A.M. Kuijpers
Geen

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?