Klacht Landal GreenParks: Contact is eenzijdig beëindigd. Geen voucher, geen geld, geen oplossing.

Judy

Wegens de gesloten landsgrenzen van Denemarken kon onze reis niet doorgaan. Er is telefonisch contact opgenomen ivm terugbetaling. Dit werd geweigerd. Alternatief was boeken naar een andere datum of een voucher. Daar heb ik eerst over nagedacht. Enkele dagen erna opnieuw contact opgenomen, toen werd mij verteld dat een voucher ook niet meer mogelijk is "Want dat doen we niet meer".

Inmiddels is hun argument dat de landsgrenzen 'mogelijk' weer opengaan en we daarop zouden moeten wachten. Wij hebben daarom nogal wat vragen over wat er wel/niet kan. Vooral het feit dat wij onze wens kenbaar hebben gemaakt vóórdat er nieuws was over mogelijke heropening van Denemarken geeft ons het volste recht om zo'n verzoek in te dienen.

Na een aantal korte mailwisselingen is de correspondentie nu door Landal eenzijdig beëindigd met als argument "...om verdere heen en weer gaande correspondentie te voorkomen." Oftewel: we krijgen een dikke middelvinger terwijl gewoon verzocht wordt om duidelijkheid en oplossingen.

Wij begrijpen werkelijk niet waarom er op deze manier wordt omgegaan met vragen van klanten. Dat er een enorme druk zit op de klantenservice en de klachtenservice (Gastenservice) is vervelend voor hen. Dat ontslaat Landal er echter van om op een normale en volledige manier te reageren op vragen en verzoeken van klanten.

Bij de klantenservice hebben wij telefonisch twee verschillende medewerkers gesproken en beiden hebben ons iets anders (toe)gezegd. Dit staat zelfs in hun eigen systeem. De persoon waarmee gemaild is had weer een andere uitleg (instructie). Omdat dit zeer verwarrend is, hebben wij meerdere vragen gesteld en op een normale manier verzocht gehoor te geven aan terugbetaling of het verstrekken van de voucher. Daar gaan ze dus niet (meer) in mee en wordt de communicatie eenzijdig stopgezet.

Erken dat wij ruim voordat er nieuws was over een mogelijke heropening contact hebben opgenomen ivm terugbetaling of voucher en dat uw medewerker hier gehoor aan had moeten geven. Op dit moment zijn de grenzen nog steeds gesloten dus hebben wij hier nog steeds recht op.

De communicatie eenzijdig beeindigen is niet de manier om vragen te beantwoorden en klachten op te lossen.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?