Klacht Landal GreenParks: Dubbele betaling gedaan, nog geen geld terug.
Details
Klacht
Boeking bij Landal GreenParks. Dit is ook naar klantenservice gezonden. Hier heeft men wel de best gedaan om het geld terug te boeken.Het probleem is dat ik tweemaal de betaling van € 431,06 heb overgemaakt, de eerste maal op 27 februari j.l., de tweede maal 10 maart j.l.. Deze fout is ontstaan door dat ik handmatig op 27 februari had overgemaakt terwijl ik bij afsluiten dit al had ingepland bij ING zodat het automatisch betaald zou worden. Dat laatste was ik vergeten en zodoende een dubbele betaling.
Gelieve mij het te veel betaalde van
€ 431,06 terug te betalen. Graag verneem wanneer ik dit bedrag tegemoet kan zien. Ook wij kunnen dit hard gebruiken.
Bij de debiteuren afdeling zou dit al de 14 e maart bij hun terecht zijn gekomen via de klantenservice. Maar nog niets terug ontvangen. Kreeg nog wel vanmorgen een bericht dat het mogelijk vandaag wordt overgemaakt.(niets ontvangen).
Gewenste oplossing
Snelle terug betaling van € 431,06.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.