Klacht Landal GreenParks: Dubbele betaling gedaan, nog geen geld terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653021
Gebruiker
A. L. Trouwborst
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Boeking bij Landal GreenParks. Dit is ook naar klantenservice gezonden. Hier heeft men wel de best gedaan om het geld terug te boeken.

Het probleem is dat ik tweemaal de betaling van € 431,06 heb overgemaakt, de eerste maal op 27 februari j.l., de tweede maal 10 maart j.l.. Deze fout is ontstaan door dat ik handmatig op 27 februari had overgemaakt terwijl ik bij afsluiten dit al had ingepland bij ING zodat het automatisch betaald zou worden. Dat laatste was ik vergeten en zodoende een dubbele betaling.
Gelieve mij het te veel betaalde van
€ 431,06 terug te betalen. Graag verneem wanneer ik dit bedrag tegemoet kan zien. Ook wij kunnen dit hard gebruiken.
Bij de debiteuren afdeling zou dit al de 14 e maart bij hun terecht zijn gekomen via de klantenservice. Maar nog niets terug ontvangen. Kreeg nog wel vanmorgen een bericht dat het mogelijk vandaag wordt overgemaakt.(niets ontvangen).

Gewenste oplossing

Snelle terug betaling van € 431,06.
Geboden oplossing
Moet nog minimaal 10 dagen op mijn geld wachten. Mijn vraag; en wanneer dat is heb ik geen antwoord op gekregen. Wacht nu 17 dagen. Had een andere reactie verwacht. Dit is treurig.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Landal GreenParks
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen